sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Marokkolaisvati

Tiirinkosken Tehtaalta löysin juuri täydellisen marokkoilaisvadin. Näin talviaikaan se tietysti toimii kynttilöiden alustana (kynttilöitä ei vaan voi polttaa liikaa!) ja kesällä vaikka tarjoiluvatina tai kauniina koristeena lipaston päällä seinään nojaten.


Tine K:n fasetissa kynttilän valo hajoaa kauniisti. Voimakkaita tuoksuja en kynttilöissä tai oikeastaan missään muussakaan siedä, mutta blow a wish -tuoksu on sopivan mieto ja raikas. Tosin vielä en ole raaskinut sitä polttaa.


Vanhat hopeanväriset kynttilänjalat, joista olin jo luopumassa, sopivat aika passelisti tähän asetelmaan. 



2 kommenttia:

  1. Oi mikä ihana vati:) Minäkin olen katsellut noita ja vielä olen pystynyt hillitsemään itseni....Nuo vanhat kynttilänjalat myös on ihanat, onneksi säilytit ne;) MInä olen vasta tänä syksynä oppinut polttamaan pitkiä kynttilöitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeastaan en edes miettinyt, kun näin livenä tuon vadin, se on täydellinen! Pitkiä kynttilöitä tulee kyllä harvemmin polteltua, vaikka kauniita ovat nekin.

      Poista